neděle 14. února 2016

Kosmetika Jordana (netestováno na zvířatech)





Tento článek se bude zabývat tematikou, která na tomto blogu asi nebude příliš častá, jelikož se nepovažuju za nějakého znalce kosmetiky a nejsem člověk, který by jí měl doma hromady a dokázal o ní erudovaně psát. Nutno dodat, že nejsem nijak zvlášť náročná, takže si nepotrpím na značkovou kosmetiku za velké peníze, jsem prostě takový běžný uživatel s malou kosmetickou taštičkou :-D Tuto recenzi na kosmetiku americké značky Jordana, která netestuje na zvířatech, jsem se však rozhodla sepsat z toho důvodu, že je tato značka spíše neznámá či přehlížená a to je podle mě škoda, protože má kvalitní výrobky za velmi příznivou cenu (i když z hlediska složení to asi nebude žádná hitparáda, nicméně v tom se nevyznám).  Navíc je pro mě velkým plusovým bodem, že netestuje na zvířatech a plno výrobků je veganských a není tedy od věci trochu ji zpropagovat.




Proto si tedy můžete níže ve zkratce přečíst, co od této značky používám a co doporučuji.

A nakupovat můžete zde

Make-up a korektor 2v1 Complete Cover

Pro mě jeden z nejlepších, možná dokonce nejlepší z produktů Jordany. Skvěle kryje, dlouho vydrží a cenově je velice příznivý (v eshopu 109 Kč). Výrobek je v tubě, takže se s ním dobře pracuje. V nabídce je opravdu velké množství odstínů. Jediné, co bych malinko vytkla, je to, že plno odstínů má spíše žlutý/oranžový podtón. Já jsem to ale vyřešila tak, že nejsvětlejší odstín Fair Beige míchám s odstínem Creamy Natural, který je jediný (světlý) s růžovým podtónem a jsem spokojená.

Tvářenka

Tvářenky jsou taky super. Doma mám dvě, jednu používám já a druhou mamka. Vydrží dlouho a nevím, co bych k nim dodala (říkám, že nejsem odborník :-D)
Já používám odstín Rose Silk, je to taková pěkná studená růžová, vhodná pro takové sněhurky, jako jsem já. Mamka má Coral Sandy Beach, ta je taková meruňková a třpytivá.

Matná rtěnka

Rtěnku jsem si koupila jen jednu a to v odstínu Haute Red (za 25 Kč, hihi). Chtěla jsem vyzkoušet, jak mi bude sedět červený odstín a jsem se rtěnkou moc spokojená. Dobře pigmentovaná, dobře drží a hlavně: je matná. Nesnáším, když se mi na obličeji cokoli leskne, takže pro mě jasná volba. Určitě v budoucnu vyzkouším i jiné rtěnky (nebo mamka, ta je více rtěnkový typ), četla jsem na ně totiž pozitivní ohlasy.

Balzám na rty Sweet 'n' smooth

Podle výrobce s lehkým barevným nádechem, obsahující vitamín C, jojobový olej a bambucké máslo. Zvláčňuje a chrání rty. No...vyrábí se v množství různých vůní a barev. Já jsem vybrala Sweet Mango a čekala, že to bude hezky vonět, ale nevoní. Alespoň mi ne, cítím v tom takovou nějakou chemii a že by to na rtech dělalo nějaké zázraky také říct nemůžu. Vyloženě propadák to není, ale asi už bych si to znovu nekoupila, hlavně kvůli té prapodivné umělé vůni.

Semi-permanentní linkovač se štětečkem

Tyto černé linky jsem si koupila kvůli slibované výdrži. Držely docela dobře, voda je jen tak lehce nesmyla, ale poměrně špatně se s nimi pracovalo, hlavně kvůli dlouhému tenkému štětečku, se kterým jsem si vždycky nanesla barvu i na řasy, na kterých mi to pak dělalo hrudky (nebo mám blbé řasy). Co mi ale vadilo ještě víc, bylo to, že se linky leskly a jak už jsem napsala výše, nemám to ráda. Takže už bych si je znovu nekoupila. Navíc pořád v lahvičce nějak tuhly a tvrdly, takže bylo nemožné protáhnout štěteček, který se pak všemožné třepil a kroutil.

Tužka na oči (obyčejná) -černá, bílá

Chtěla jsem nějakou klasickou černou tužku na oči, která se nebude rozmazávat a bude dobře držet a zároveň bude dostatečně černá. To tato tužka splňuje tak na 80%. Nijak zvlášť černá není, to ale neznamená, že by kreslila špatně. Pracuje se s ní dobře, jen je spíše taková tmavě šedá, což mi ale v konečném výsledku vyhovuje a nevadí. Nevydrží perfektní celý den, ale nerozmazává se, spíše bledne. Takže bych koupila znovu.

Tuto tužku jsem si koupila i v bílé barvě a nemám nic proti. Je dobře pigmentovaná, na projasnění oka ideální.

Stíny na obočí

Zjistla jsem, že stíny na obočí mi vyhovují více, než tužky, proto jsem se rozhodla vyzkoušet paletku od Jordany. A ještě ji nemám pořádně odzkoušenou, protože se zatím maluju svou starou paletkou od jiné značky, ale první dojmy jsou kladné. Koupila jsem ji v nejtmavším odstínu Black, na mě možná až moc tmavém, ale musím říct, že je opravdu dost dobře pigmentovaná. V kvalitním balení je i štěteček, který není zas tak špatný a dá se s tím v případě nouze i slušně namalovat. Záleží, jak šikovní jste :)

Zapečené oční stíny

Jsou vhodné na suché i mokré použití. Na mokro jsem je ještě nezkoušela, ale na sucho nejsou nijak moc pigmentované (mám černé). Žádná katastrofa to ale není, záleží, co od nich budete očekávat. Pokud sytou a výraznou barvu, sáhněte raději po jiných. Pokud chcete víčko jen zlehka vystínovat, pak mohu doporučit.



Žádné komentáře:

Okomentovat