úterý 28. dubna 2015

Zapoj se! Letáky proti množírnám



Chtěli jste udělat dobrý skutek a zapojit se do boje proti množírnám psů. ale nevěděli jste jak na to?
Tak teď už víte. Nadační fond "Psí naděje", který pomáhá opuštěným a týraným psům, útulkům a podporuje všechny, kteří pomáhají psům v nouzi, rozjel celonárodní akci proti množírnám. Akce běží už od roku 2012, já jsem se o ní však dozvěděla až teď.
O co tedy jde? Na požádání vám fond zašle informační letáky o množírnách. Nemusíte tedy vymýšlet nic vlastního a tisknout letáky, stačí je umístit na vhodné místo, kde si je lidé mohou vzít a přečíst. Účelem je, aby se o problému dozvěděla nejširší veřejnost.

Já už jsem si o letáky napsala a mám v plánu je umístit na příhodné místo.
Tak to zkuste taky. Je potřeba, aby lidé věděli, co se děje a aby při koupi psa nenaletěli podvodnému chovateli. Věřím, že mnoha pejskům to zachrání život a množitelé budou mít po "srandě".

Více o letácích naleznete zde, včetně kontaktu, kam si o letáky napsat.



Žádné komentáře:

Okomentovat