neděle 4. ledna 2015

Pár slov do nového roku

Teď bych vám chtěla povědět, na co se můžete v příštím roce z mojí strany těšit :)

Co se týče blogu:
1. Chci začít psát pravidelné články, které se tak trochu budou týkat mého života, aby blog nebyl tak moc odosobněný. A protože se můj život hodně točí kolem zvířat, budou se jich převážně týkat i tyto příspěvky. Pro mě to bude zase takový deníček, který si můžu kdykoli otevřít a zavzpomínat na to, co se kdy dělo..:)
Tyto články vyjdou (snad) na konci každého měsíce, jeden takový už tady před chvílí vyšel pod názvem "Prosincové reflexe", no a za pár dní se můžete těšit na reflexe lednové :)
Do těchto článků chci zařadit ( i když vlastně ještě nevím, jestli přímo do nich nebo pro lepší přehlednost do samostatného článku, to uvidíme v praxi) tzv. "Must ..." články (můj vlastní název :-D)...O co se bude jednat? V podstatě o to, že za každý měsíc shrnu nějaká doporučení typu Must eat / Must read / Must have,... tzn. co musíte vidět, slyšet, mít apod. Samozřejmě se bude jednat o tématické věci, např. knihy týkající se ochrany zvířat, různé vegetariánské a veganské potraviny nebo také kosmetika netestovaná na zvířatech apod.

2. Chystanými tématy jsou osoby, které mě určitým způsobem inspirují a dále také chci sepsat nějaký větší článek o veganské kosmetice  a kosmetice netestované na zvířatech. O této problematice sama moc nevím, proto bude získávání informací k článku přínosem i pro mne samotnou :)

3. Také mám nafoceno množství vege jídel, které chci postupně přidat s receptem na blog :)

Co se týče mých aktivit:
1. Během pozkouškového období se chystám uspořádat oficiální sbírku na opuštěná a útulková zvířata. Už jsme se tu někdy zmiňovala, že jsem loni uspořádal sbírku mezi kamarády a blízkými a byla docela úspěšná, proto se letos chystám udělat něco většího. Především ti, kdo jste z Olomouce a okolí zbystřete uši (spíše oči :) ) Bude to sbírka, na kterou můžete přispět třemi způsoby: buď donést peníze, nebo přinést potřebné věci (jídlo, hračky, deky,...) nebo budou k dispozici předměty ke koupi, výtěžek z jejich prodeje půjde jak jinak než na zvířátka :) Sbírka by měla probíhat v některé z učeben na filosofické fakultě Univerzity Palackého (pokud se mi podaří nějaké prostory získat, ale to by podle mě neměl být problém) a bude avizována dostatečně dopředu, tzn. rozvěsím plakátky a vytvořím událost na Facebooku, bližší info bude i tady. Moc bych si přála, aby se to zadařilo a mohla jsem se radovat z dobrého skutku :)
Dárcům chci také rozdávat informační letáčky o množírnách zvířat, aby se šířilo mezi lidi, co jsou tyto "instituce" zač.

2. Chci navštěvovat více akcí týkající se ochrany zvířat, festivaly apod., také nějaké veganské akce. Toto všechno je ale taky dost spojeno s mojí finanční situací, proto bude potřeba na jít si pořádnou brigádu, abych si všechny moje aktivity mohla financovat :-D No a taky to přispěje k mému osamostatňování se, protože stále více cítím, že doma už to dlouho nevydržím, protože si chci žít ve vlastním a po svém...To je sice asi ještě běh na dlouho trať, ale postupně tomu všemu chci položit základy.

3. Tramtadadááá třetí bod se týká mého plánovaného tetování :) Tetování bude časem víc (pokud bolestí neumřu už při tom prvním). Jako první bych si však chtěla nechat vytetovat nápis pod klíční kost "Paw prints on my heart", tedy "Otisky tlapek na mém srdci". Chtěla jsem něco, co bude nějak metaforicky a stručně vyjadřovat mou lásku ke zvířatům a po dlouhém zvažování a přemýšlení mi tento nápis přišel jako dobrý nápad. Navíc věřím, že takové tetování mě nikdy neomrzí, jelikož můj postoj ke zvířatům se nikdy nezmění :) Je to možná trošku diskriminující, protože ne všechna zvířata mají tlapky, ale...:-D Nebudeme to zase tak hrotit...

A co bych si nejvíc přála??

Aby byla všechna zvířata na světě šťastná a netrpěla...
...a taky aby měl můj blog hodně čtenářů O=) 

Děkuji Vám za dosavadní návštěvnost a těším se na psaní dalších článků :)

Žádné komentáře:

Okomentovat