neděle 4. ledna 2015

Prosincové reflexe

Poslední dobou zase zanedbávám blog, bohužel mám teď ale "důležitější" věci na práci a to učení se na zkoušky...:( Takže teď jen ležím ve skriptech z japonštiny a šrotím se od rána do večera, protože mě čekají dvě velké zkoušky, z nichž jedna je pro moje studium dost klíčová (krátce řečeno: když ji neudělám, letím ze školy). Proto mi prosím odpusťte moji neaktivitu :) Až bude čas, vše vynahradím.

Proč jsem se ale rozhodla napsat právě dnes? Náhodou mě napadlo podívat se na návštěvnost a i když byla poslední dobou velmi nízká, asi tak do 5 návštěvníků denně (ou...), včera se vyšplhala na 26 návštěvníků! Což samozřejmě není moc, ale na moje poměry je to dobré! :) Nevím, co tady najednou přivedlo tolik návštěvníků, ale jsem za to moc ráda, takže jsem se rozhodla sepsat článek. Nic převratného v něm asi sice nesdělím, bude to spíše takové moje povídání, ve kterém se dozvíte, jak jsem prožila prosinec, následovat pak bude článek o tom, co chystám na nový rok 2015 :)

Začnu tedy tím uplynulým měsícem. Protože se tento blog věnuje určitému tématu, nebudu tady popisovat všechno možné, ale hlavně to, co se tohoto tématu týká.

Začátek měsíce nebyl moc veselý, všechno se mi kazilo, nejhorší pak bylo to, že mi onemocněl kocour Yuki, o kterém už jsem tady psala v nějakém dřívějším článku. Selhaly mu ledviny, týden byl na infuzích, pak musel mít speciální ledvinovou dietu. Jeho stav se však pořád zhoršoval až jsme jej nakonec v polovině prosince museli dát uspat. Tento půlrok už je to druhá kočička, co mi takto umřela, dokonce na stejné onemocnění. Yukimu však bylo jen 6 let...:(
Zbyl nám už tedy jen kocourek Tanuki, kterého jsem si přivezla z útulku, ve kterém dobrovolničím. Je mu 9 měsíců a už začíná být velký kluk. Asi o něm taky napíšu článek, protože je to opravdu neobvyklá kočka :-D

Yuki

Co se týče Vánoc, tyto svátky prožívám pořád míň a míň, vadí mi na nich taková ta strojenost a hra na veselí a to, jak máme najednou rádi celý svět, to samé Silvestr. Navíc u nás doma nepanuje žádná vánoční pohoda, je to jako každý jiný den. Ale věřím, že až budu jednou žít sama, tak si to udělám podle svých představ :) 
Jak už to tak na Vánoce chodí, dostala jsem i já nějaké dárky, sama sobě jsem nadělila veganskou kuchařku (napíšu na ni časem recenzi) a ještě se chystám nadělit si nějaké oblečení :-D Dárek který jsem ale opravdu nečekala, byly letenky do Londýna od mého přítele. Ještě teď tomu nemůžu uvěřit, že mi fakt něco takového daroval :-D No, to jen tak na okraj...

Tanuki, kterého Vánoce opravdu bavily :)

Ještě před Vánoci jsem navštívila moc hezkou akci, čímž byl benefiční koncert Veselé tlapky. Koncert pořádal Moravskoslezský spolek na ochranu zvířat, pod který spadá i Nadace na pomoc zvířatům, kde dobrovolničím. Samostatný článek o nadaci naleznete zde :) Na koncertě jsem fotila, bohužel se ale fotky moc nevyvedly, proto je tu ani nebudu dávat. Bylo to ale moc příjemné předvánoční posezení, přičemž výtěžek poputuje na zvířátka v útulcích. Sešli se tam hlavě lidé poskytující dočasnou péči zvířatům bez domova. Součástí bylo vystoupení violistky, která si říká Dona Michelle a také její skupiny. Následovala prezentace o činnosti Spolku a případech týraných zvířat, které Spolek řešil - jedno oko nezůstalo suché. Závěrečným překvapením byl tanec s pejskem. Tohle byl prostě nejhezčí zážitek letošních Vánoc :)

Plakátek ke koncertu a kousek mě, nechápu, proč mám na té fotce tak modré vlasy :-D

Na druhý svátek vánoční jsem si s kamarády střihla službu v útulku. Byla jsem za to moc ráda, že tam můžu být a se všema se pomazlit a pohrát si a aspoň trošku jim zpříjemnit ten pobyt za mřížemi...


Naprosto úžasný pejsek Freddy 


S kamarádkou Míšou a dvěma kočičíma kamarádkama 
Všichni byli prostě úžasní :) 



A to je co se týče ohlédnutí se za prosincovým děním vše :) A hned jdu psát další článek o tom, co chystám za novinky, protože jste určitě moc zvědaví :)

Žádné komentáře:

Okomentovat