středa 8. října 2014

Kočky na Mallorce

Kočky jsou pro mě zvířata number one, prostě je zbožňuju a kdykoli potkám někde nějakou kočku, okamžitě si ji běžím pohladit (pokud se tedy nechá no :-D)...
Na Mallorce, kde jsem byla na dovolené, jsem měla to štěstí, že jich tam žije plno. Naštěstí se nemají nijak špatně, vyhlídly si ty nejlepší stanoviště a tam čekají na procházející turisty, kteří jim budou ochotni dát něco k jídlu. Rozhodně se nejedná o nemocné a prašivé kočky, nýbrž o poměrně dobře živená zvířata, s lesklou a čistou srstí. Hladit a mazlit se však moc nechtějí, jakmile zjistí, že pro ně nic nemáte, okamžitě ztratí zájem.
Samozřejmě jsem neodolala ani já, a když jsem jednou při procházce městem narazila na skupinu koček, ve které bylo i několik odrostlejších koťátek, hned jsem běžela do nejbližšího obchodu koupit jim něco na zub. Musím ale podotknout, že co se týče zvířecího krmiva v tamních obchodech, není tam téměř žádný výběr. Měla jsem velký problém najít nějaké konzervy, nakonec jsme našla jeden druh někde mezi toaletními papíry a kosmetikou.
Kočičky měly samozřejmě radost a dokonce se mnou i ochotně zapózovaly pro fotku :)





Žádné komentáře:

Okomentovat