úterý 7. října 2014

Jak jsem se našla

Ne že bych si fandila, že moje zpovědi tady někoho zajímají, ale píšu si to tak trochu i pro sebe, abych si sesumírovala myšlenky, takže pokud vás to nezajímá, číst samozřejmě nemusíte :)

Takže...jak jsem se našla...v poslední době je populární frází fráze, "že se někdo hledá", "že se někdo našel" a tak, takže to nerada používám, ale jinak to pojmenovat nedokážu, takže ano, konečně jsem se našla a jsem šťastná a spokojená s mým momentálním životem.
Souvisí to mimo jiné s tím, že jsem si konečně prosadila to, že maso jíst nebudu, v žádném případě, ať si doma klepou na čelo, jak chtějí, já si prostě vařím sama, svoje zdravé jídlo a jsem spokojená.
A musím říct, že je mi teď daleko líp jak po fyzické, tak i psychické stránce. Nevím, jestli je to jen tím, že už nemám znechucený pocit z toho, že mi v žaludku leží něco, co tam nechci, nebo i tím, že jsem spokojená sama se sebou a s tím, jak jsme konečně prozřela a dělám to, co je správné a nechovám se jako mainstreamová ovce, která pro svůj požitek pozře klidně i mrtvolu.

Kdysi jsem byla často unavená, nebylo mi dobře a to je teď pryč. I konzumaci jiných živočišných produktů jsem omezila na minimum a světe div se, unavená opravdu nejsem, i když si někteří lidi myslí, že teď určitě onemocním a umřu bez potřebných živin, které jsou obsaženy v mase.
Navíc jsem zjistila, že mě strašně baví vaření, takže pro mě není problém si každý den něco klohnit.

Proto vřele doporučuju všem, aby si zkusili nejíst určitou dobu minimálně maso. Za zkoušku nic nedáte, samozřejmě je důležité správně živočišné produkty nahradit a jíst vyváženou a pestrou stravu, tzn. luštěniny, zeleninu, rýži atd.
Pro ty, co by to chtěli zkusit: právě probíhá Měsíc bez masa a živočišných produktů (od 1.10.), na FB existuje skupina, která sdružuje lidi, kteří do toho chtějí jít. Najdete tam tipy, recepty atd.
Dbát na stravu a hlídat si, co člověk jí, se opravdu vyplatí.

A protože jsem teď nějak ztratila nit a nevím, co více napsat, tak to teď ukončím a pokud mi později ještě něco vytane na mysli, tak to sem doplním :)





Žádné komentáře:

Okomentovat