pátek 5. září 2014

Omluva (a co je u mě nového)

Ahojte :)
Pokud mám nějaké stálé čtenáře, chtěla bych se jim omluvit, že jsem byla poslední dobou trochu neaktivní, budu se to snažit napravit...

Měla jsem teď trošku horší období, kdy se mi do ničeho moc nechtělo. Za prvé jsem musela nechat uspat svoji osmnáctiletou kočičku, která už se nedala vyléčit...Co vám budu povídat, byla to pro mě velká rána. Pak jsem si ale domů přinesla nové koťátko, černého kocourka Tanukiho, který mi zase dokázal vytvořit úsměv na rtech a daří se mu to doteď.¨



Taky jsem dodělávala ještě nějaké věci do školy, (úspěšně) absolvovala zkoušku, kterou jsme potřebovala pro postup do dalšího ročníku a tak dále a tak dále, nicméně tohle asi nikoho nezajímá, hlavní je to, že teď mám čas, přinejmenším do začátku nového školního roku, takže přibudou nějaké články :)

Hlavně ale musíte číst a komentovat :-P

Žádné komentáře:

Okomentovat