pondělí 21. července 2014

Plány s blogem

Hodně jsem přemýšlela o tom, jak zpopularizovat svůj blog. Ne snad kvůli sobě, ale kvůli tomu, aby si co nejvíce lidí přečetlo to, co tady píšu a budu psát. Aby více lidí vědělo co se děje a jak je důležité zvířata chránit. Nepočítám s tím, že způsobím osvětu celého světa a všichni lidé začnou rázem žít cruelty free život, ale každý člověk, který začne uvažovat o svém jednání, se počítá. A já budu moc ráda, že na tom ponesu své zásluhy.

Moc mě potěšilo, že článek o množírnách si přečetlo téměř 400 lidí a budu ráda, když jich bude ještě víc, protože zamezit tomuto nešvaru byl hlavní cíl mého blogu. Potřebuju tedy zvýšit návštěvnost blogu a nalákat sem více čtenářů. Napadlo mě proto zavézt na blog recenze, které dělají jiné blogy dost populární a třeba já osobně je ráda čtu a nakupuju podle nich. To, co budu v budoucnu recenzovat, se bude tematicky týkat této stránky, takže např. krmivo a jiné potřeby pro zvířata a dále také kosmetika netestovaná na zvířatech apod., protože značky, které netestují, by se měly propagovat více, než ty, které testují. Možná také přidám nějaké recepty na jídla z alternativních potravin (myslím tím alternativy k masu, jako je např. tofu, tempeh, seitan,...). Uvidíme.

Dále také hodlám rozjet akci proti množírnám a k tomu potřebuji rozšířit řady čtenářů a dále také lidi, kteří by se rádi zapojili do boje.

To je tak prozatím vše...Mějte se krásně a mějte rádi zvířata :)




Žádné komentáře:

Okomentovat