sobota 12. července 2014

Pár slov na úvod

Kdo jsem?

Jmenuju se Markéta, je mi 21 let a studuju na Univerzitě Palackého japanistiku a germanistiku.
Absolutně zbožňuju zvířata a ano, mám radši zvířata než lidi a nestydím se za to, i když by mě za tuhle příšernou a rebelskou myšlenku určitě mnozí odsoudili. Svůj život bych proto ráda zasvětila jejich ochraně a bojování za jejich práva. Začala jsem dobrovolnictvím v útulku a zjistila jsem, že mě tato činnost naplňuje štěstím a pozitivní energií. Určitě o této práci napíšu i článek. V budoucnu bych chtěla mít i vlastní útulek, je to takový můj sen a také bych se chtěla věnovat ochraně zvířat aktivněji.
Více se o mně jistě dozvíte v některých článcích, protože se často nad něčím „nervnu“ a pak mám tendenci šířit své hluboké myšlenky 

Proč vznikl tento blog?

Docela mě mrzí, že existuje nespočet blogů, které pojednávají o kosmetice, oblečení a jídle, ale je jen velmi málo stránek, které se věnují ochraně zvířat. Bohužel to dokazuje, že plno lidí se raději zabývá povrchními záležitostmi, než aby se zatěžovali jinými tématy, a raději před nimi zavírají oči. Proto ani nepočítám s tím, že by se tento blog stal nejčtenější stránkou českého internetu, ale věřím, že se najde skupina lidí, kterým životy zvířat nejsou lhostejné a že se mi podaří vyburcovat další k větší aktivitě. Naštěstí stále přibývá vegetariánů a veganů, kteří chtějí žít tak, aby se vyvarovali vykořisťování zvířat, a berou je jako sobě rovné, ne jen jako objekt, ze kterého má člověk užitek. Možná je to jen naivní myšlenka, ale doufám, že takovíto lidé vytvoří v budoucnu lepší společnost. Protože to, že si člověk přestane připadat jako pán tvorstva a ničit a využívat vše jen ve svůj prospěch, je podle mne známka jeho větší vyspělosti a úrovně.
Velký prostor na tomto blogu hodlám věnovat otřesnému jevu, který se poslední dobou začíná rozmáhat, a tím jsou množírny psů. Jak jsem zjistila, hodně lidí neví, že se něco takového děje a to je hodně, HODNĚ špatně.
Pokud se tento blog rozběhne a bude mít stálý okruh čtenářů, mám v plánu rozjet i nějaké větší akce a dám prostor i jiným, kteří by zde mohli přispívat své články.


A to je v kostce asi tak všechno, co jsem chtěla na úvod sdělit. Budu se snažit nepublikovat tady jen „negativní“ články o tom, kde bylo jaké zvíře utýráno, ale bohužel, tohle se prostě děje, děje se to víc, než si kdo umí představit. Je však pravda, že každý problém má své řešení a pokud lidé přestanou tyto problémy naší společnosti jen laxně přehlížet, je velká naděje, že se proti těmto věcem začne bojovat ve velkém.


Žádné komentáře:

Okomentovat