úterý 23. září 2014

Pořádám sbírku pro opuštěná a útulková zvířata!

Zdravím :) Na začátek bych vám chtěla moc poděkovat, od včerejška mi několikanásobně stoupla návštěvnost blogu oproti předchozím dnům. Nevím, čím to je, ale jsem za to ráda! A ještě raději budu, když budete více aktivní a budete mé články komentovat, abych věděla, jestli se líbí :)
Ale teď už k tématu.



Loni v zimě jsem uspořádala první sbírku pro útulek, ve kterém pracuji. Byla to jen taková komorní sbírka, kdy jsem o příspěvky požádala jen své přátele a lidi, o kterých vím, že rádi pomůžou a nebudou mě podezírat z toho, že bych si vybrané peníze chtěla nechat pro sebe. Nakonec se vybrala docela pěkná suma a kočičky a pejsci tak dostali dárek k Vánocům :)

Letos bych to chtěla posunout na trochu vyšší level a pomocí facebooku a tohoto blogu oslovit širší publikum a vybrat tak více peněz.

Oproti loňské sbírce jsem se ale rozhodla provést menší změny, a to:

1. Rozšířit sbírku o dražbu. Už jsem viděla několik takových dražeb na FB, kdy někdo vystavil různé předměty a lidé si je vydražili za částku, kterou byli ochotni dát, no prostě klasická dražba.

2. Vytvořit jakýsi "fond", tzn. nevěnovala bych všechny peníze najednou, ale rozumně je investovala tam, kde je zrovna potřeba. Protože odebírám na FB mnoho stránek útulků a podobných organizací, které často shánějí finanční příspěvky pro nějakou nárazovou akci (např. nutná operace zraněných zvířat apod.), mám přehled o tom, kde by bylo potřeba přispět.

Takže tohle by bylo prozatím vše.
Kdo chce, může se přidat do mé facebookové skupiny nebo mě kontaktovat na mail KuroHaru@email.cz, případně se ozvat tady do komentářů.

Potřebuju vědět, kolik lidí by do toho šlo. Samozřejmě nevybírám žádné velké částky, stačí mi klidně dvacetikoruna, ale když přispějete víc, samozřejmě se zlobit nebudu! :)

To, že jsem peníze poskytla na daný účel, bych samozřejmě dokázala.

Děkuji za přečtení a až akci rozjedu, dozvíte se o tom jako první :)


1 komentář:

  1. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4,000,000 obchodníků a investorů ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat